luni, 10 octombrie 2016

Zi de lucru în localitatea Lăpușna , Hîncești


    În data de 10 octombrie 2016, am fost în vizită de lucru în localitatea Lăpușna, r-nul Hîncești. Sat vechi cu oameni mari și buni la suflet care prin binecuvântarea lui Dumnezeu și stăruința preotului paroh Protoiereul Serghei Slănină, reconstruiesc locașul sfânt dându-i un aspect viu. Am discutat cu preotul Serghei despre aspectele vieții liturgice, de construcție, dar și activitățile ce țin viu creștinii în localitate.





    De aici ne-am deplasat la Liceul Teoretic Lăpușna unde am discutat cu Directoarea instituției Dna Viorica Rotaru, după care am desfășurat un seminar cu tema: Ce alegem aceea sântem, de la frumos la urâțenie există doarun singur pas, voința! 

    Tot aici am discutat cu echipa de voluntari formată aici pe lângă biserică a Asociației Tinerilor Ortodocși din Moldova, având ca conducător pe Slănină Bogdan, care este și Vicepreședintele ATOM filiala Hîncești. Am dat câteva sfaturi cum să se implice ei activ în viața comunității alături de biserică, dar și Bogdan cu tinerii au prezentat o programă de lucru, care cu binecuvântarea lui Dumnezeu doresc să o implementeze aici










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu